du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 4 augusti 2009

sexy bitch

jisses vad guettas låt går på repeat på min lilla vän. hur bra som helst!

pratade med jenny förut och jag håller mina tummar så hårt det går måste jag säga :) hade vart underbart att ha henne nära på heltid.

nej, nu ska jag sova. har fått lite motivation från oväntad håll så ska ta en powerwalk innan jobbet imon. känner mig som en boll för tillfället, helt sjukt osnyggt.

klickade även hem lite HM grejer till höstgarderoben. och precis som johanna kommenterade, det är omöjligt att låta bli :P

sov gott kära vänner!

min säng känns onormalt stor idag..

1 kommentar:

  1. Hej gummsi!

    Fuck, vad bra den låten var ja! Oo om vi ska festa på Tjörn Runt... Lördag kanske? Förfesta och så?

    puss// Frida.R

    SvaraRadera