du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 2 augusti 2009

analys

känner mig som världens töntigaste när man analyserar vad ett utropstecken hit och dit betyder i ett sms, tror jag har umgåtts för mycket med lilleman 1 och två ;)

har käkat lite ben&jerry framför ett par avsnitt av SATC. himla mysigt. och kan inte sluta tänka på imon, kommer bli ett förbannat drag här i min lilla etta en helt vanlig måndag. frida rang förut och två till tjejer var på, alltid lika kul! måndagsklubb på berså för heöa slanten. och sen shopping med top notch på tisdag när jag är ledig :)

nej, med tanke på gårdagens missade sovtimmar så är det nog dags att sova snart. och läsa min urmysiga bok, den andra i twilight serien. sjukt bra!

och såhär ett år senare får man en kort förklarning vilket ger konstiga fjärliar i magen. och om ni bara visste hur det får mig att känna.. jag är nog inte så trasig ändå, visst finns det hopp även för mig.

eller kommentaren igår.
"alla vet"
ajdå.
härliga stenungsund..

godnatt kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar