du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 14 augusti 2009

jag tror det kallas semester?

åh, jag älskar att vara ledig! första gången på extremt länge som man inte har några måsten alls.

börjar med en kort redogörelse.

onsdag: ställde klockan, fick äntligen tvättat och storstädat hela lägenheten, mycket mycket behövligt. sedan mötte jag upp top notch på stan, han behövde shoppa lite och behövde smakrås. och vilka kläder han hittade! en urtjusig blå stickad kofta, ett par mörkblåa chinos, en hallonröd t-shirt och en superfin blårandig skjorta. stilig som få är han! sedan kom jenny, vi käkade lie sushi och började göra oss iordning för kvällen. åkte med igor bort till michael där även niklas slöt upp lite senare. och vilken lägenhet! jisses. och vilket svårt ölspel, tur att man kan bjuda på sig själv ;) "sushiiiii" haha! kvällen slutade på nivå, helt galet mycket folk ute. hann även med en springtur i regnet och ett serious talk på efterfesten.

torsdag. inte liiika kul att vakna. men efter många om och men så hamnade vi på igors balkong där vi käkade pizza och åkte sedan till mig och kollade film. sedan blev det ännu mer sushi, och bio med jenny, igor och joel. såg L.A. gigolo, den var faktiskt ingen höjadre. as kasst slut.
sedan hem och sova, jag och jenny var supertrötta.

fredagmorgon med solen strålande in lägenheten. jag och jenny fixade en god frukost utav ingenting (nu är det verkligen superrent i kylskåpet...) och sedan ner på stan för att shoppa lite. jag hade (har) stränga sparförbud men lyckades hitta tre klänningar och en väst ändå. oops.. blir nudlar i en vecka kanske? eller åka hem och få riktig mat i stenungsund, haha. men det är det värt :P

får se vad kvällen bjuder på, blir utgång hoppas jag, ska ringa frallan och se vad som planeras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar