du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 19 augusti 2009

den svenska humorn

är precis hemkommen från bergakungen och "sommaren med göran". den var bra och supersvensk och sällskapet var trevligt :) första gången på VIP bion, var otroligt skönt med de stolarna, haha.

min dag har vart trevlig och lugn. kom tillslut hem till stan, fick handlat och sedan skulle jag och igor plugga. saken är dock att han fick en ny leksak idag. en i-phone. tror ni han kunde plugga då? öh nej. men vi käkade pizza, kollade top model och project runway och hade goa samtal.
typ som när jag gjorde mig iordning. först sminkade jag mig (sett ut sådär halvslapp hela dagen). "sedärja, nu känner jag igen dig" (?). eller "vad ska du ha på dig?" när jag precis har bytt om, "det här" svarar jag. får "eh, jaha, men du ör jötefin!" tillbaka. typ tack ditt as? :P hur som helst har jag iaf saknat att umgås bara vi två, även om pikarna har flugit idag, haha. fast jag är nog inte så dålig jag heller men det är en annan historia. har även fått hämtat mina HMkläder, ska kolla närmare på dessa imon.

och vet ni vad som händer imon? min lilla lilla lilla syster ska börja på gymnasiet. hur sjukt är inte det? det blir frisörlinjen iaf i uddevalla och det kommer bli toknice.

rightround, vi ska inte ge upp än!

nej nu ska jag läsa klart min bok, sjukt spännande. tredje boken i twilight serien. imon blir det en massa pappersarbete plus att åka bort till handels för att regristrera mig där. spännade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar