du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 27 augusti 2009

thank god it's thursday

vilken dag jag har haft :)

började med att gå bort till handels, fick äntligen skrivit in mig i kåren. hämtade massa böcker på bibblan, köpte en formelsamling och begav mig hem för att lämna alla tunga böcker. sedan åkte jag på uppstartsmöte på skandia, kan nog bli bättre i höst tror jag.. sedan gick jag på stan en stund. fick handlat ursöta knästrumpor, fyndade vagabond skor på rean och köpte en primer på bodyshop. har velat göra det länge men alltid glömt bort det så ska se om det funkar imon :) sedan mötte jag upp jenny utanför liseberg. vi käkade snabbt och köpte sedan åkband. det var så roligt! vi åkte massa hemska saker som fick oss att skrika och skratta gott men det var riktigt kul. trodde aldrig jag skulle åka kanonen igen men den var lite bättre denna gång än förra. sedan kom även michael och mötte upp oss. han fick sin öl på tyrolen och jag fick med de båda på colorado, haha. sedan sa vi hejdå till jenny och tog en promenad hem till mig. hyrde en film på vägen, wallander, och hann kolla klart på den innan niklas kom och hämtade michael. en toppendag helt enkelt :)

har även "pratat" ut med mamma, skickade ett förlåt sms men han aldrig ringa så ska göra det imon. det värsta jag vet är att bråka med mamma eller pappa, det får mig att må super dåligt. jag hade aldrig klarat mig utan dom.

nu väntar jag på att seinfeld kan börja så jag kan somna till det. imon bär det av till smögen när alla hurtiga har slutat jobba. kvalitetstid med tre ess, vad mer kan man begära? i like it alot. blir dock en hyffsad lugn kväll eftersom jag ska köra mitt hjärta ganska tidigt på lördag, vilket det är värt 1000 gånger om eftersom hon då kan följa med :) kör på ordentligt i stan på lördag och på söndag istället så det går ingen nöd på mig, haha. hoppas det blir ett gott gäng på lördag!

och även idag somnar jag med ett stort leende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar