du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 24 augusti 2009

alltid är det något

alltså jag får inte plats med mina saker här hemma. eller rättare sagt, mina kläder. garderoberna går snart inte att stänga och det blir bara en stor röra så fort man letar efter nånting. och jag har ingen aning om hur jag ska lösa detta. nåt måste göras iaf. sitter och kollar ikeas hemsida plus i katalogen men hittar inte något klockrent. funderar på att möblera om lite i köksskåpen och kanske trycka in typ sänglinnen och handukar i nåt skåp där, hade gjort jättemycket skillnad! eller köpa en lite större byrå till hallen och ställa den andra brevid soffan. det är nog den klokaste lösningen. kan ju iofs slänga in de stora textilerna i köket också, då blir det ännu bättre!

tror att tapetseringen är nära också, vi skulle bestämma dag imon :)

och min lista på grejer som behöver köpas blir bara längre och längre. nytt täcke, nya mattor, nya dukar, ny byrå, nya lampor, (ny tv, dream on), ny tavla, nya krukor och blommor, nya grejer till badrummet såsom duschdraperi, matta och handukar. och ändå har jag bara bott här i 8 månader! suck. det här med sparsamhet är inte min grej alltså, riktigt tråkigt.

nej, nu börjar även jag bli trött, blir nog att somna till seinfeld.
hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar