du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 9 augusti 2009

satans linjemän

alltså jag blir så förbannad! varför kan inte öis ha lite tur ibland? alltid är det nåt, antingen att domarna är helt bakom flötet eller så vill bollen bara inte in. eller så gör nån jävla hysén ett orättvist ledningsmål i den sista spelminuten.
SUCK.
tycker så synd om killarna, de var duktiga idag.

annars? helgen har vart typ toppen, var ute med båten igår vilket var helt underbart. nu är man inte lika genomskinlig vit längre.. festen igår ballade ur men så kan det gå. blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade sett fram emot hemfärden men planen ändrades.
jag och jessi har även bestämt oss för att åka till usa! kommer bli grymt. ska hitta ett datum som passar med kicks, sen bokar vi. hoppas linda följer med också :)

skulle vart filmkväll idag men någon somnade och lämnade någon ensam med endast känslan av att vara bortglömd som sällskap. men en förklarning senare så känns det bättre ;)

det enda jag inte gillar är osäkerheten, den kan göra mig galen. men visst är det spännande med nåt nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar