du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 26 augusti 2009

vakna med the voice..

..är äntligen tillbaka :) saknat mitt morgonprogram.

sitter här och väntar på papps och målarn som ska kolla läget och bestämma dag när det blir tapetsering. så det är nära nu! ska bli så kul när det är färdigt och jag får börja avverka min lista på nya saker som behövs. ska även få klart min vägg, kanske idag? har ju framkallat en del nya foton.

när jag vaknade idag (innan klockan rang, jag börjar bli mig själv igen..) så hade jag fått ett så sött morgonsms att jag lös ikapp med solen som strålade in i rummet. hur kan dagen gå fel när man gör detta innan ens klockan har ringt? :):):)

funderar på att åka och träna idag. får se om jag genomför detta :P ska ju bort till handels också. kollade på mina statisitk böcker igår i bokhandeln. åh gud, hjälp mig att klara av detta. ska nog klicka hem dom idag så att jag kan börja kolla igenom dom så att jag inte är helt nollad inför nästa tisdag.

hoppas ni får en underbar onsdag såhär i slutet av augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar