du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 7 augusti 2009

underbara bubblan

vaknade till ett roligt sms nu på morgonen. även om man inte vistas så mycket i bubblan längre så skvallaras det en del ändå, men visst är det skönt att man är ihågkommen ;)

lyckades att ta mig upp utan att snooza en enda gång, här snackar vi bedrift! kanske för att det är fredag? ska hoppa in och duscha, packa lite inför helgen och sen åka och jobba innan jag åker hem till papps över helgen. ska bli så kul att lämna paketen till mamma idag, hoppas hon blir glad :)

idag är det även äntligen dags för morfars begravning. jag och frida väljer av olika skäl att inte vara med men vi tänker på mamma och min morbror hela dagen och hoppas att det går lugnt förbi, att inte psykotanten dyker upp överhuvudtaget. blir så förbannad när jag tänker på det, det är inte okej att det ska få ta så lång tid, han gick bort för snart ett halvår sedan och vi har inte fått bädda ner han i marken än.
svenska myndigheter suger.

hoppas det blir fint väder i helgen för då är jag ledig :)

1/3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar