du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 20 augusti 2009

höstångest

det känns som att nånting ligger och bubblar inom mig, nåt som nästan kvävs och håller på att smita ut från alla håll och kanter. kan det vara höst ångest? jag får alltid sånt, när man tror att man har tagit på sig för mycket eftersom man inte kan säga nej.. så vågar jag inte sätta mig och verkligen klura ut allt eftersom jag är rädd att det inte går att klura ut. här snackar vi ond cirkel. men, jag ska ta tag i detta denna gången. har bara en känsla av att det kommer bli en fullbokad och ganska jobbig höst. kanske är jag nervös bara för att allting är så nytt. ska börja plugga på två olika nya skolor, ska sätta mig in i statistiken, skandia jobbet utökas och förbättras, en höst på forex väntar. plus allt omkring detta! inte konstigt att jag går runt med spykänslor för att jag är så nervös för allting. får bara hoppas att hösten går fort, nämligen den årstid jag tycker minst om.

i ett sammahang så är det dock annorlunda.
ge mig mer mer mer.

ibland så känns det som att jag är för gammal för alla lekar och regler, orka hålla på? det är väl bättre att vara ärlig från första början.

och det gick bra för min guldklimp hennes första dag på john bauer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar