du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 20 augusti 2009

en lång dag

jisses vad trött jag är idag med. men dagen har gått fort måste jag säga :) var helt okej i allum måste jag säga. ska ju dit imon igen så det känns bra. hann köpa två bastunikor på rasten plus att jag hann säga hej till niklas som jobbade på ica :) de sista två timmarna var lite stressiga, bara jag och magnus kvar. så det kändes i huvudet..

ska nog plocka undan lite snabbt här hemma och sen gå och lägga mig.
har tänkt på en sak. är inte det lite sjukt att min syster också har en igor som är hennes bästa. hur vanligt är det namnet i stenungsund liksom? :P

jag har även drabbats av mobilsjukan. tittar efter den där gröna lampan precis hela tiden.
och jag blir lika besviken varenda gång.
jag tål det inte!

fick världens oväntade sms precis. hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar