du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 26 augusti 2009

ändrade planer

har kollat runt på kurslitteratur, det är ju löjligt dyrt! till statistiken ska vi ha 5 böcker, vilket blir en totalkostand på 1500 spänn. och det är en kurs. två kurser till börjar nu. helt sinnes. har kollat runt på GUs bibliotek och några fanns där så det drar väl ner kostnaden lite..

pappa och målarn har vart här, det gick bra :) i början av nästa vecka ska det komma igång så det blir kanon. jag tror blomman på väggen kommer bli as bra.. målarn var dock lite förbryllad, han hade aldrig sett någon sådan tapet, haha.

har lagt om planeringen, blir ingen skola idag, går dit imon istället när förhoppningsvis mina beställda böcker har infunnit sig. så ska käka lite frukost och sedan gå och träna. jag ska. jag ska. jag ska......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar