du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 4 augusti 2009

ändrade planer

berså igår med en härlig förfest :) jag älskar mina vänner! tillslut så blev det jag, frida, kim, frallan, oskar, fredrik, fredrik, igor, johanna, bella, frida, sofia och madelene. en god blandning helt enkelt. sen berså, haha. typ iaf ;)

idag har jag hunnit med massor! myst framför tv:n, köpt present till mamma, ätit med anders, shoppat lite kläder (jag var tvungen..), hämtat mitt körkort, handlat och hämtat mitt nelly paket. jag älskar att vara ledig. bara fem jobbdagar kvar tills den efterlängtade ledigheten.
vad köpte jag idag då? ett par jeansleggings och ett super fint vitt/silver randigt linne från MQ. och så fick jag min nya klänning på posten.

ny grej på måste listan hos det andra könet: framtidsutsikter.

:D

1 kommentar:

  1. visst kan man inte låta bli att klicka hem lite kläder till höstens garderob? :) lovely, hoppas ni hade skoj på berså! snart drar jag mig kosing ;)

    SvaraRadera