du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 22 augusti 2009

right were you belong

nu är fia och hennes prins på hemmaplan igen. PRECIS DÄR NI HÖR HEMMA! det vet du själv ;)

dagen började lite segt, kunde inte sova igår för att det var så varmt plus att chalmers idioterna häll igång till klockan två typ. sen klockan sju imorse började snickarna här nere och föra ett förbannat oväsen så de sabbade hela min snoozning. inte okej! sedan till jobbet vilket var okej. men jag är glad att jag har vart på avenyn hela sommarn, lite mer min åldersklass där :) eller ja, eliza iaf, haha. sedan hem, käka och duscha och invänta kvällens filmsällskap. efter att han tjötat på parkeringen med en intresserad gubbe så kom han upp och så hyrde vi en wallander. sedan var han världens gentleman och skjutsade bort mig till stationen där vi mötte upp fia och rickard :D vi körde bort dom till stampen och sedan släpptes jag av hemma. när vi satt i bilen så skulle han sätta på en låt som han alltid tänkte på mig när han hörde. har ju inga bra erfarenheter av detta (tacka igor vetja) så jag var liiite skeptiskt men så kom min favoritlåt på. då kan man ju inte annat än le och sjunga med! "man blir alltid så glad" tolkar jag precis hur jag vill ;)



ska lägga mig nu och läsa en stund. för imon blir det en härlig dag! ska möta upp michael på stan och köpa mat inför kvällens kräftskiva som äger rum på kvällen. vi skulle tydligen ha snapsvisor och minttu och grejer. kan bli mycket spännande ;) kanske gå en stund på stan och hitta kvällens outfit. får se på detta..

hoppas ni får bra och har en toppen kväll!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar