du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 14 augusti 2009

systembugg

systembugg. jag kallar det så. har ni känt det nångång?
ni vet när man får för sig en sak, och inte kan släppa det innan man har testat.
har vart ett par sådana tillfällen under sommaren. och det ställer alltid till besvär. ändå kan jag inte låta bli.
eller så har jag inte träffat någon som jag bryr mig tillräckligt om.
--------------------------
på tal om något annat.
att en mening kan framkalla ett sådant garv, jag skrattar fortfarande! :)
och på en gång så släppte alla spänningar.

1 kommentar:

  1. det där låter lite som min kommentar på bloggen, hihi :) har jag fel? Haha!

    SvaraRadera