du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 6 augusti 2009

när klådan kommer innifrån

"när hösten skingrar myggen så kommer klådan innifrån"

alltså jag är van vid de här, att vara velig. därför känns det lite jobbigt nu när jag typ vill hela tiden men känner att jag måste hålla tillbaka. jag har inte tvekat en enda gång. vilket inte är likt mig.. den där känslan är beroendeframkallande. ni vet när leendet når upp till öronen, typ.

pratar med kicks just nu, åh, jag vill åka till NYC! typ nu! hade vart grymt att åka dit en helg och bara shoppa och festa. ska tala vett i jessi och få med henne :) "man lever bara en gång" eller hur var det nu igen? kan till och med tänka mig att jobba kvar på skandia hela hösten bara för att kunna åka till usa en helg.. tål att tänkas på. får prata lite med mamma och pappa i helgen och se vad världens klokaste tycker.
nu sitter jag här och blir sådär upprymd igen!!

1 kommentar:

  1. fixa detta nu sandra :D hur kul som helst om ni hade kommit hit :D

    SvaraRadera