du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 30 november 2009

vem är det som bestämmer?

nu har jag knåpat med mitt arbete lite och funderar på om jag ska börja runda av eller inte.. tror jag lägger det på is nån vecka och börjar med det andra för att få lite mer perspektiv..

börjat planera helgen också, rang till papps och planerade in en middag. han och linda åker till underbara thai om en vecka, FUSK!! fast det är dom värda.. tänk att få åka bort två veckor nu, hade vart helt underbart!

ej, nu ska jag skriva klart sammanfattningen och sedan börja på det andra arbetet. vad tycker ni om min snygga avslutning på min analys ;)
"Deras marknadsstrategi går alltså ut på att systematiskt trimma dess effektivitet med kompetenta medarbetare och konsulter i samarbete med modern teknik, vilket jag anser att de har lyckats med.

jag har ändrat mitt längta-datum. vill ha den 19onde december nu så att allt med skolan är inlämnat och klart! bara få jobba ett par dagar utan att känns sig stressad för att man egentligen borde plugga..

tror jag har kommit underfund med min prins julklapp också, beställde hem ena delen idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar