du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 17 november 2009

konfidensintervall och residualer, kiss my ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!

just nu så sitter jag och gråter och har hoppat glädjeskutt runt i hela lägenheten!
JAG KLARADE MIN STATISTIKTENTA :D :D :D :D 

jag vet inte hur jag ska förklara hur bra det känns, det är en sån lättnad att jag börjar gråta. det är en ubertung period för tillfället med mycket jobb och skola och oro för både det ena och andra och en omtenta hade gjort allt pissigt, men nu slipper jag det! så jävla skönt!!!!!!
det känns inte ens jobbigt att jag måste sitta och plugga ett par timmar nu såhär på kvällen bara därför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar