du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 16 november 2009

måndagsbarn

usch, det är en trött sandra som är uppe idag, vet dock inte varför eftersom gårdagen var hur lugn som helst, somnade efter nio nångång.som vanligt har jag misslyckats lite med mathandligen så ska bli spännande och se vad jag kan hitta på till frukost idag. lunch blir det med all säkerhet ute. ska iväg och jobba, måndag till torsdag denna vecka så får fixa det sista på mina inlämningsuppgifter på kvällarna, men är inte så mycket kvar på den sista tror jag.

är det såhär det känns?
förväntan och lyckan blandas med rädslan och oron.
jagvilljagvilljagvill.

jag längtar till julen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar