du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 12 november 2009

morgonpigg och hungrig!

igår gick jag ner till chalmers en stund för att möta upp TP, jens och kalle för att få lite ordentligt skolarbete gjort. trodde jag iaf. jens gick efter en stund och efter en timme så tar kalle på sig sin i-pod och säger "fan, ni två slutar aldrig tjöta!!" vilket inte är så konstigt eftersom jag inte träffat igor på hur läge som helst ;) igor svarade med att kalle nu kunde vara nöjd eftersom han hade så mycket inside information att han kunde utpressa hela tjörn, haha. han är lovley min TP! sedan gick jag hem till min fina M som väntade hemma :)

har vart vaken ett par timmar, fick utbrott på täcket imorses när M gick till jobbet så var lika bra att gå upp. har kollat på OTH och nu the voice innan jag ska göra mig klar för jobbet. kort dag idag, sen är jag ledig 3 dagar, ska bli skönt att få klart ett arbete imon och sedan börja raskt på nästa som kommer bli kul att skriva! ska analysera en annons och en reklamfilm. fuck statistik, detta är ju superkul :) frågade M om tips på reklamfilm. blir ni förvånade om jag säger att han svarade "ICA reklamen!!" :P

får se vad det blir i helgen, fredag är iaf spikad med spelkväll hos papps, ska bli jättemysigt! är lite kluven fortfarande inför lördagen så får se vad det blir..


idag har jag en konstig känsla i kroppen, bra men konstig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar