du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 19 november 2009

vardagsmys

igår när jag kom hem från jobbet så överraskade M med blommor och ett besök på restaurangen familjen nere på en tvärgata avenyn. har jag sagt att han är bäst? vi käkade hjortinnanlår på en bädd av savoykål och rostade morötter vilket jag uppskattade mer än han haha ;) blev en skön kvällspromenad på det också. sen slocknade vi snabbt båda två..

uppe tidigt idag vilket är skönt, har snoozat bort de senaste morgorna, inte okej! pratade även med min pärla igår vilket var underbart, hon hade massa bra nyheter! så länge hon är lycklig är jag det :)

idag blir det en lång dag på jobbet, det är verkligen en döperiod nu.. tur att sällskapet är så bra! ser dock fram emot en ledig helg och en ledig dag imon, upptäckte till min förfäran att två stora uppsatser ska vara inlämnade ganska snart och hur tror ni det ser ut för mig? inte jätteljust måste jag erkänna, haha.. men det löser sig som vanligt!

väntar spänt på mitt besked från csn också, hoppas det kommer idag eller imon! sen så har väntetiden gått ut med marginal på ett annat besked vilket är en lättnad att jag knappt tror att det är sant. aldrig mer i en sitsen tack!

hoppas ni får en lovley dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar