du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 17 november 2009

pepptalk

klockan är snart tio en helt vanligt tisdagskväll och jag är klarvaken, vad hände där? ;) har suttit med mitt konsumentbeteende i ett par timmar och är typ klar :) har svarat på allt så tänkte låta det ligga tills imon eftermiddag och då läsa igenom det och sen skicka in det. skönt!

har även pratat med min mamms en stund på kvällen, skönt! det räcker att det går en dag så känns det som att vi inte pratat på evigheter. hon peppar mig alltid och tycker jag är duktig, det är skönt att höra ibland när det känns tungt. är fortfarande sjukt glad över statistiken! det bästa är att jag kommer kunna njuta en vecka i björnriket när vi åker dit och slippa ha med mig böckerna och plugga inför omtentan. ljuvligt! måste förbi skolan nåndag för att se vilken marginal jag klara mig med, haha.

man får tydligen tycka olika har jag hört. jag gör det så svårt för mig.

nej, nu ska jag kolla på gossip, OTH och desp om jag orkar..
hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar