du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 4 november 2009

get loose

tisdagskvällen spenderades med lilleman 1&2, mysigt värre! :) hoppas min och igors anmälan tas upp :D :D det är hemligt än så länge eftersom det innefattar en av våra kompisar men om det blir nåt kommer ni få höra det..

upp imorse, var ganska pigg. en promenad till jobbet och jäääääääääääääääklar vad kallt det var!! jag använder min halvvinterjacka nu, funderar på att ta fram min riktiga snart för det är buskallt hela tiden. jag och eliza frös som skam på jobbet, hon tog till och med på sig byxor. var lugnt på jobbet idag fast tiden gick ganska snabbt ändå. handlade för första gången på några veckor idag med. lika kul som vanligt. var dötungt att gå hem.. och kallt. och så var jag rädd eftersom jag precis pratat med nicke som påpekade våldtäktsmannen i johanneberg. yeye. jag kom hem iaf!

har käkat lite, ska städa och fördriva tid innan min M kommer hem efter ett par dagar i stockholm. lovley!

pappa står för dagens kommentar när jag rang han imorse:
"nej men hej, jag sitter precis och läser din blogg, du vet man får ju hänga med"
han är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar