du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 14 november 2009

next!

kollar på gay-next på MTV. dom är skam inte kloka..

igår var mysigt! efter en, två, tre whiskey så somnade M i soffan och jag vann på buzz, haha! :) imorse åkte vi med thomas och rickard till bovall för att kolla på en sjöbod som thomas är intresserad av. fick även se deras "sommarhus" i bovall som var hur mysigt som helst! sedan ett snabbt stopp på laxhuset i ljungskile för en liten mumsbit och sen hem igen. en snabbis till torget för att köpa en present och sedan till helena och janne för att passa de små trollen saga och selma :) dom är så söta! selma kan vara väldens snällaste bebis som bara skrattar hela tiden. efter ett par timmar kom Ms andra syster maria och tog över så vi åkte och handlade lite inför ikväll och nu sitter jag här hemma. väntar på jenny :) sedan kommer nog också frallan, frida och madde och sedan blir det utgång. var längesedan nu!

sedan kläckte M en sak idag. "vet du vad? jag vet vad jag ska köpa till dig i julklapp!" så nu ska jag vara nyfiken i typ en evighet. noooooooooooog snällt :P

jag är så knepig.
du är det bästa jag vet.

1 kommentar:

  1. Sandra, hur ar allt dar hemma? ja hoppas du laddar nu for nastnasta helg for da smaller de :D hahahaha shit kan inte fatta dock att de redan har gatt en manad sen ni va har :D helgalet :D saknar dig sotnot :)♥

    SvaraRadera