du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 11 november 2009

put you in my closet

godmorgon!

sitter och funderar på vad jag ska hinna med under dagen.. ska börja med att gå ner och tvätta vid 8, sedan ta en morgonpromenad bort till coop landala för att hämta mitt paket bestående av en ny kursbok, alltid lika kul. skulle ju haft pluggdejt med TP nere på chalmers men han hade kollat fel i planeringen så blir inget med det. så stannar nog hemma och försöker få klart en eller kanske två uppgifter. hade vart skönt!

känner mig lite snurrig efter nattens aktiviteter i form av kidnappning, förödmjukelse och släktträffar. i mina drömmar alltså. helt sinnes.men det är alltid lika skönt att krypa upp mot M och andas lugnt igen.

kanske hinner jag med nya gossip, OTH och 90210 också? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar