du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 20 november 2009

like a melody

idag är det freeeedag! :) som jag har längtat. sitter nu med en god frukost smootihe, har pratat med mitt hjärta och jenny, har strukturerat upp hur mycket jag har kvar i skolan, skickat lunchförslag till TP och diskat. man är så effektiv på morgonen! har även fått besked från csn och jag känner mig lite iq fiskpinne eftersom jag inte riktigt förstår hur återbetalningen (japp, typ 10 papp) ska ske men om det är så jag tror det är så kommer det bli ganska bra ändå! jag väntar med att uttala mig om det tills på onsdag..



idag ska jag börja med mitt ena PM arbete, gå en sväng till apoteket och posten, förhoppningsvis luncha med TP och ha myskväll med min fina M :)

"you're like a melody in my head
that I can't keep out
got me singin' like
na na na na everyday
"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar