du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 11 november 2009

frispark någon?

äntligen har TP uppdaterat sin blogg, bättre sent än aldrig ;) sitter och lyssnar på den och myser fortfarande av känslan som 90210 gav mig under frukosten.. och tänker på M vilket gör det lite svårt att koncentrera sig på mitt pluggande som jag nu ska påbörja haha.

fick ett mejl från the body shop nu i veckan där de presenterade årets adventskalendrar vilket givetvis får mig att tänka på förra året när jag och liza diskuterade fram och tillbaks vilken man skulle köpa, vad man fick och om det var värt det och så vidare. summan av kardemumman blev iaf att vi inte köpe nån, eller inte jag iaf :P men jag blir precis lika sugen på det detta året måste jag erkänna, helt sinnes! vem vill inte öppna ett litet paket varje morgon, hur kan resten av dagen då gå fel?
kolla in det här!

nej, nu ska det läsas om konsumentbeteende och relationsmarknadsföring innan jag beger mig ut på min andra promenad för att hämta min nya bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar