du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 23 november 2009

99 saker

1. Namn? - sandra
2. Ålder? - ganska säker på att det är 21 vad än nån annan säger ;)
3. Vart bor du? - göteborg :)
4. Bor tillsammans med? - bor ensam
5. Husdjur? - nejtack!
6. Färg på ditt hus? - hm. vet inte, vitt kanske?
7. Färg på din bil? - vem behöver en bil?
8. Klass? - ganska hög skulle jag säga ;)
9. Vilket år tar du studenten? - är färdig år 2012 om allt går som det ska
10. Något jobb? - yes 
11. När ska du sova ikväll? - troligtvis vid nio med min prins
13. Duschat idag? - nej inte än
14. Kramat någon idag? - michael :)
15. Pussat någon idag? - michael :)
16. Vad har du ätit? - en banan
17. Dagens klädsel? - min gosiga gråa tröja
19. Dagens sötnos? - min pärla som jag saknat
20. Dagens roligaste? - hm, att gå och lägga sig? haha
21. Har du många vänner? - jao
22. Hur många har du kysst? - hm, inte för många iaf
23. Vem kramade du senast? - ganska uppenbart va?
24. Hur många vill du ha sex med? - haha! vilken FSMB fråga ;)
25. Hur många har varit otrogna med dig? - bra fråga! vet ett par dock..
27. Har du pojk-/flickvän? - jag har världens bästa pojkvän
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? TP, "förlåt att jag inte har ringt men har glömt min laddare i skärhamn, hörs imon"

FAVORIT:
31. Film? - aj, svårt! allt med kärlek
32. Låt? - just nu är det nog bad romance med gaga
33. Mat? -allt!
34. Dryck? - vatten
37. Stad? - göteborg
38. Land? - sverige
39. Ämne i skolan? - marknadsföring
40. År? - 2009!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - michaeeel
42. Personen du kysste? - michael
43. Gången du spydde? - hm, några veckor sen?
44. Gången du grät? - i fredags till idol
45. Pizzan du åt? - fresca igår på fresca italia
46. Gången du var i göteborg? - är här nu ;)
47. Gången du var i stockholm? - för längesedan! i januari i år
48. Gången du var full? - i lördags på parken
49. Gången du var hög? har aldrig vart och kommer aldrig att vara
50. Personen som såg dig gråta? michael tror jag

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -mys!
54. Tv-spel eller datorspel? - tv helt klart
55. Singel eller upptagen? - väldigt upptagen :)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - haha, FB?
58. Ragga eller bli uppraggad? -bli uppraggad, vet inte hur man raggar
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - hade velat ha bruna själv, så bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola helt klart
66. Pizza eller kebab? -svårt! men pizza.. eller kebabrulle
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älska
69. Leva eller dö? - haha leva helt klart! är lite smårädd för döden måste jag erkänna

ANTAL:

70. Personer du älskar? - finns alltid plats för fler :)
71. Personer du hatar? - det är väl dumt att lägga energi på att hata någon?
72. Personer som sagt jag älskar dig? - haha bra fråga :)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? det man inte minns har inte hänt.. så högst 2 kanske ;)
74. Glassar du ätit på en dag? - haha, säkert tio kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga, inte riktigt min grej
76. Gånger du haft minnesluckor? - jickes, för många!
77. Piercingar har du? - räknas hål i öronen? inte? inga då.
78. Personer du saknar just nu? - många, men det är en bra saknad
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en och en halv skulle jag vilja säga

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
- min fina prins!
81. Ska du träffa imorgon? - alla som kommer att vara på forex under dagen
82. Sjöng du senast för? - mig själv tror jag
83. Hade du senast en msnkonversation med? - msn? vad är det?
84. Spelade du tv-spel med senast? - pappa, linda, malin, frida och michael
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - michael :) 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - aj, ingen!
87. Förtjänar att dö? - tja, det är inte min sak att bestämma
89. Vill du sova brevid inatt? - gissa? ;) M!

VAD:

90. Gör dig glad? - M, vänner, familj, solen, musik, tv-serier, you name it! är inte så kräsen
91. Gör dig ledsen? - när det händer nåt dumt
92. Vad vill du helst göra nu? - mysa
93. Önskar du att du slapp göra? - städa efter den som har släppt en bomb i min hall?
94. Vill du ha nu? - frukost!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - det är långt kvar men en cykel eller tv skulle sitta fint!
96. Längtar du till? - 12 dec, jul, nyår, björnriket
97. Tycker du om dina betyg? - ja, dom är helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? - inte så mycket faktiskt, tror att jag lärt mig massa nyttigt efter allt dumt man har hjort i livet
99. Är det bästa som har hänt dig? - alla underbara i min närhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar