du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 2 november 2009

långa nätter

tentan idag gick antingen ganska bra eller jättedåligt så det återstår och se.. hoppas iaf på det bästa, hade vart så grymt skönt!!! satt i nästan fem timmar, helt sinnes. sedan hem och byta om och käka lite, sedan bort till M en snabbis eftersom han åker till stockholm idag. jag och nicke släppte av han vid centralen och sen åkte vi och kollade på en lägenhet :) mötte upp Ms systers pojkvän rikard som har koll på läget. de var jättemysig så vi får se vad det blir av den!

det är nåt som är knepigt med min kropp för tillfället. det kliar som skam i bakhuvudet och min mage är helkass. får typ kramper och mår illa. hatar det :( kan inte äta heller, inte ens godis och då är nåt riktigt tokigt..
ska lägga mig och mysa framför lite serier och hoppas det går över tills imon, har en del övningar på jobbet som jag inte vill missa men känns sådär just nu.

M ska på utbildning i stockholm som jag vet att han har sett fram emot, är glad för hans skull men tycker det är trist när han inte är hemma..

hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar