du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 17 november 2009

gossip

har precis kollat på kanske det bästa gossip avsnittet nånsin, jikes! hur bra som helst.
hann med desp också men palla inte OTH. får blir till frukost imon :)

är även positiv överraskad ikväll! har bott här snart ett år och har aldrig hört nån musik genom väggarna på kvällen men det gör jag idag. grannarna kan också ;) inte stör det mig iaf!

ska sova nu så jag orkar upp till jobbet imon, var super trött imorse trots att jag somnade svintidigt igår. så kanske är pigg imon om jag somnar i tid idag? det är my kind of math det. sover utan M idag vilket känns sådär. kommer kanske sakna hans göta kanal till morran, vem vet? ;)

sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar