du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 15 november 2009

frallan&sandra..

..stod för drickandet igår, jajemän! hur gick det kan man undra? fråga nån som vet..
det var en mysig förfest iaf och efter lite jox med skorna (tack frida och krille) så hamna vi avenyn där jag mötte upp M och nicke. och varför ska man ändra på ett vinnande koncept egentligen? jag och M åkte alltså hem ;)

imorses var ingen rolig morgon. huejda. dagen har vart mysig iaf som spenderats med gott sällskap. nu på eftermiddagen har vi vart på kalas och nicke som fyller 21 idag, GRATTIS :) är glad att jag lärt känna han och tycker om han massa! det var stora familjen på kalaset och fick lekt med saga en stund också :) Ms familj är lika fantastisk som han.

nu blir det tv mys med min fina prins som ligger här bredvid :) som min pärla säger, underbart att vara kär!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar