du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 9 november 2009

happyhappyhappy

då var ännu en helg förbi, vart tar tiden vägen egentligen?

lördagen innebar jobb på dagen och sedan lite festligheter på kvällen. blev dock ingen utgång, som vanligt. jag och M har änna tappat stinget lite, men vi klagar inte ;) trots en tidig kväll så ar vi bra sega hela dagen igår fastän det var en tokmysig dag! vi började våran tour på snickarevägen hos papps och linda. han fick ett par paket på fars dag (nya dan brown boken + lite gotta). vi åkte sedan till mamma, carsten fick ett litet paket han med, och mös en stund med blåbärspaj innan vi åkte tillbaks till stan för att käka middag hemma hos M med alla tillhörande :) efter ännu mer mat och glass så lekte jag med saga en stund som är Ms toksöta systerdotter. "jag gillar dig sandra, du är snäll, jag vill leka mer!" :) hur kan man motså det? efter att helena och barnen åkt hem så satt vi och planerade en vecka med skidåkning, kommer bli tokmysigt! jag tycker det är så härligt med en stor familj med en sådan sammanhållning, det har vi aldrig haft hemma, har alltid bara vart vi fyra.

sitter här och väntar på att nya desp ska bli klart och har en konstig känsla i kroppen. ni vet som att man knappt kan tro att det är sant att man får ha det såhär bra?
jag vill alltid känna såhär.

det är tidigt ännu (05:30) så ska mysa på soffan ett par timmar innan jag ska iväg till jobbet. drömde massa konstigt om jobbet inatt, scary! månadsmöte efter jobbet så blir en lång dag.. längtar redan tills jag kommer hem till min prins :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar