du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 3 november 2009

kolsvart

just nu ligger jag ensam i en total nedsläckt lägenhet, två filtar runt mig, tv:n på med hells kitchen och det är kolsvart ute. magen har lugnat sig och jag sitter mest och myser. har sovit en stund på soffan, haft "nästan sova drömmar" och väntar på att TP ska komma hit och förgylla min kväll :)

idag har jag vart med nicke en stund, kollat på en lägenhet där mäklarn var värsta stekarn så vi dömde ut lägenheten redan från början vilket vi gjorde rätt i ;) den var okej men den igår var mycket bättre! sedan chillade vi i soffan en stund innan jag skulle bort till tjejdoktorn. när jag kom hem var jag helt slut så har legat på soffan ett par timmar, hur gott som helst. sett gossip, one tree hill och ett avsnitt av melrose place. vet dock inte vad jag tycker om det sista men  ska ge det en chans..

nu rang min fina M också som haft en toppendag! han är så duktig :) saknar han!

dags att tända lite innan TP kommer så han inte tycker att jag är knäpp :P pratade med tessan förut, ska träffas här i stan på torsdag, mys! och är så glad för jenny som har fixat en lägenhet i andra hand, riktigt kul för henne innan hon hittar nåt eget, bostadsköerna är långa. riktigt kul!

imon ska jag upp och jobba. har dock ett problem.har inte handlat mat på sisådär tre veckor så det är typ soprent i alla skåp. får se vad jag kan luska fram till frukost för jag orkar inte gå och handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar