du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 13 november 2009

raggsockar

det är så kallt i min lägenhet! sitter med massa kläder på mig, till och med mössa och raggsockar. kollar lite lätt på the vocie, tänkte göra en frukost smoothie och sedan sätta tänderna i dagens skolarbete. ska få klart min uppgift om Nelly.com och börja med konsumentbeteendet. ikväll ska jag och M hem till papps och linda och ha lite mys/spelkväll. lovley! tror frida och malin kommer vara på plats med :) jättemysigt! ska bli kul och spöa M i alla spel med, jag och linda (eller ja, linda) är grymma på "kampen mellan män och kvinnor" ;) sedan blir det en tidig morgon imon då vi ska följa med Ms pappa till bovall och kolla på en sjöbod som han är intresserad av. mysigt!

jag oroar mig ju alltid för allting och igår så tvingade mamms mig att räkna lite på hur mycket jag tjänat under året då gränsen är ganska låg när man tar fullt studiestöd som jag gör. och det gick inte så bra. ligger för mycket över gränsen så har skickat in till csn och väntar spänt på ett svar.. hoppas att det kommer inom kort! blir dock irriterad på systemet, tycker att man inte borde straffas om man kan jobba extra när man pluggar. HÖJ FRIBELOPPEN!!

nej, dags att sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar