du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 23 november 2009

en top notch helg

då var det måndag igen! och det kommer bli en lång vecka denna vecka med.. 4 dagar jobb och ännu mer plugg. men det känns okej eftersom helgen har vart lovley! började med en mysig fredagskväll med min prins, vi var gaska trött båda två men jag höll ut längst ;) sedan en mysmorgon, ner på stan och köpa lite julklappar till småtjejerna och möta upp mamma och CK för en lunch. åkte till allum en snabbis för att M skulle hämta sin nya leksak, nämligen en i-phone (inte alls avis......) och fick äntligen hälsat på calle i butiken! sedan hem och byta om, bort till centralen för att möta de andra och sedan hem till ann för en fördrink innan julbordet. bort till parken och massa massa god mat! ganska mycket GSS(!!) sedan hittade mina favoritkillar, vi saknade dock nicke!, dit och vi åte väl hem vid tre. en trevlig kväll!

söndagmorgon så slappade vi mest i sängen jag, M och alfred. affe facerape:ade min FB under natten vilket gav många skratt haha. lite senare mötte vi upp kimsan, tory, right round och hennes prins för lite mat och sedan 2012 på bio. perfekt! filmen var rätt häftig och lite läskig.. sedan hem och sova, var sjukt trött hela dagen. var skönt att se min pärla, var på tok för längesedan.

nu sitter jag här och kan inte bestämma om jag ska plugga en stund eller sova lite till. lite julklappstips har ploppat upp i huvudet vilket är kul :) lite julbords- och nyårsplaner börjar också styras upp vilket känns kul. jag älskar att sitta med dom man tycker om och bara vara liksom. jag har världens bästa vänner! och visst handlar den här tiden på året att man ska vara glad för de fina människor som man har runt sig :)

och jag längtar riktigt mycket till den 3de januari när vi åker till björnriket en vecka, ska bli helt underbart att bara komma bort och mysa en helvecka. får hoppas att jag inte glömt hur man gör när man åker skidor bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar