du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 30 november 2009

lästips och metime

pluggat, städat, rensat garderoben och lagat mat. lyssnandes till julmusik givetvis ;) min M har vart och skrivit på sina papper och sitter nu och gör en budget hemma.
jag borde också ha en budget.. de är bara så tråkiga att följa, haha! har jag sagt att jag pluggar företagsekonomi? ;)

ska snart ta en lång dusch med inpackning och scrub och sen smörja in mig ordentligt med nåt som luktar gott. har bäddat rent i sängen, fyllt en påse med klänningar som min guldis ska få och ska bädda ner mig med VR och glamour. mysigt! jag saknar dock min M precis hela tiden men jag har hört att det tydligen ska vara bra att sakna varandra så jag överlever väl tills imon.
fick ett sött samtal från nicke förut också, jag hoppas verkligen att det blir så! :)

har ni kollat in den här bloggen?
kärlekskrank som skriver för aftonbladet.
tokbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar