du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 25 november 2009

opponera

har ni opponerat nån gång? det funkar iaf att man ska läsa en annans students arbete och lämna sina synpunkter på det. sitter med en tjejs arbete nu och är typ klar men det var inte det lättaste jag gjort. ska jag sitta här och påpeka hennes fel när jag säkert gjort lika många själv? hm..

det var en tjej som opponerat på min uppgift också, gick la sådär, haha :) som vanligt så orkade jag inte läsa igenom uppgiften på slutet vilket leder till att ett par meningar såg lite konstiga ut vilket hon var snabb med att påpeka :P skärpning sandra!

ska sitta och skriva en stund till och sen bege mig ut i regnet och gå bort mot handels för att hämta en bok och min statistik tenta.

dagens stora fråga är vad jag ska göra till mat, har NOLL inspiration..
på tal om mat så hade jag och M en givande konversation igår.
M: varför stod det tinade bönor i micron imorse?
S: skam, dom glömde jag lägga i salladen, haha. slängde du dom?
M: nej jag tinade mina mackor och sen ställde jag tillbaka dom.
S: men va, varför det?
M: hm, det vet jag inte..

men han är ju kille så vad kan man begära ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar