du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 25 november 2009

när man vill ta en paus

med tanke på en del nya läsare så tänkte jag presentera mig själv, sådär lite onödig info som säkert kan komma att användas till något bra ;)


Vem är du: Sandra Caroline Lindberg
Ålder: 21
Stjärntecken: Oxe
Jag bor: Göteborg
Är ifrån: Göteborg
Civilstatus: Världens lyckligaste
Husdjur: Nej tack!
Familj: Ja.

Hur mår du nu: Alldeles fantastiskt, saknar lite energi och motivation bara
När mådde du riktigt dåligt senast: För några veckor sen när jag ätit nåt dåligt och spenderade natten på toan
Din bästa egenskap: Trevlig
Din sämsta egenskap: Orolig
Jag sover: Minst 8 timmar per natt
Tror du på något: Du kan lura i mig vad som helst..

Frisyr:
Inte nån för tillfället, hemska utväxttid!!
Hårfärg: Blond som vanligt, det enda rätta
Ögonfärg: Gröna
Längd: 167 cm kanske
Vikt: Klart jag har en vikt?
Skostorlek: 38

Gillar: Allt som gör mig glad
Ogillar: Orättvisa, när bra saker händer dåliga människor

Favoritmat: Allt utan lök
Favoritglass: Ben & Jerrys half baked
Favoritpizza: Ciao ciao utan lök eller funghi med beasås :)
Favoritdryck: Vatten, bubblor eller vanligt
Favoritgodis: CHOKLAD, alla sorter!
Min favoritdrink: Hemmagjorda strawberry daqiries (?)
Min favoritfilm: Svårt! Allt med kärlek
Min favoritdag: Min födelsedag (21 april för den som mot förmodan missat det)
Min favoritbok: "En shopaholics bekännelser" serien, lätt!
Senast lästa bok: Nån av Sophie Kinsella
Favoritmusik: Allt dans och gråtvänligt
Favoritlukt: Just nu är det Michaels parfym, mums!

Öl eller vin: Vin alla lägen tyvärr..
Vitt eller rött: Vitt!
Senast köpta skiva: Senaste nedladdade var nog Melissa Horns nya
Senast film på bio: 2012
Bästa låten i världen: Haha. Bästa vet jag inte men min all time favorite är angel med shaggy. supertöntigt!

Skriver du dagbok: Gjorde när jag var liten, gick över till bloggandet för ett par år sedan.
Bästa årstiden: Vår/tidig sommar
Skulle aldrig ta på dig: Neonfärgat.
Vad ville du bli när du var liten: Lärare
Blev du det: Nope, inte än men har det i bakhuvudet..
Vilken sport gillar du: Fotboll

Har du någonn nojja: Oj, de är så många att de inte får plats här..
Fobier: Handledar
Deppig eller glad: Glad!
När var du ledsen senast: Jag har mina små downs praktiskt taget varje dag men blir glad fort igen
Värdesätter du ärlighet: Javisst
Brukar du dra “vita lögner”: Det gör jag säkert, haha
Är det ok med vita lögner: Om det inte är något viktigt man ljuger om
Känner du en mytoman: Ja det skulle jag faktiskt påstå..

Är du kär: Ja :)
När var du kär senast: Nu!
Hur tidigt går du upp: En mellantid är väl runt halv åtta, när jag inte orkar gå upp med M vid halv sex
Vem/vilka vet mest om dig: Jag. Har äckligt många hemligheter som ingen vet och så lär det förbli..
Vad har du på dig just nu: Svarta tights och en blommig tunika.
Vad ska du göra i kväll: Laga mat och få med M upp till vinden och ta ner adventsmyset :)
När var du senast riktigt full: Några veckor sen

Hur många bilar har du/din familj: Två i varje hushåll, alltså 4 totalt då de är skilda
Hur många timmar sover du per natt: Minst 8
Snyggast i världen: Oj, svårt! Tar min all time favorite här med, CMM.
Vad är du allergisk mot: Getingstick
Ska du duscha idag: Nej det tror jag inte, haha.
Vad gör du nästa år: Pluggar och jobbar och har ingen tid över som vanligt.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Både och, först göteborg och sen stenungsund.
Har du utländska föräldrar: Har en släng av norskt och finskt blod men det räknas väl knappt?
Gillar du att laga mat: Ja!
Märkeskläder eller secondhand: Märkeskläder, gillar inte riktigt att någon annan har ägt det innan mig
Hur många par skor har du: Inte för många iaf.
Var har du ont:Ingenstans just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar