du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 30 november 2009

good morning sunshine

måndagmorgon. halsont, magont, överkroppsont och finnont. det ni ;) jag har varit förskonad på finnfronten under hela min uppväxt men de senaste veckorna så ger dom bara inte med sig. helt sjukt. och idag är det en på hakan som gör ont på riktigt. stört.
överkroppsont, har ni haft det? alltid när jag har druckit så "vandrar" huvudvärken neråt dagen efter och just nu sitter den i ryggen vilket gör hela ryggen öm. konstigt!

igår så gjorde jag inte många knop. satt och skrev lite på mitt arbete men hade noll inspiration så jag mysade till det hemma och gjorde klart ljusstakarna och lite sånt :) sedan tog jag en promenad bort till maxi för att handla lite mat och gick sedan till M. vi käkade och kollade på slumdog millionare vilket han inte hade konsten att uppskatta den token ;)

idag är jag "ledig" och ska plugga hela dagen. målet är att börja se ett slut på arbetet för att prompt börja på nästa istället. väntar på att nya desp ska bli klart, tänkte morgonmysa till det och sen sätta igång.

jag måste komma igång med julklappar på riktigt också! det är det bästa jag vet men det känns svårt iår.. vad ska ni köpa i julklapp till era nära och kära?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar