du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 29 april 2010

winnerbäck vals

känns verkligen som att det vart en superlång dag idag. spenderade förmiddagen i skolan där det kläcktes en liten idé som gjorde att jag kunde skriva lite, lunch med emmy och sedan lite mer skrivande och sen åkte jag hem, faktiskt mest i protest. hur svårt är det att höra av sig?

väl hemma kollade jag på ett avsnitt av uppdrag granskning som tog upp vårt uppsatsämne, nämligen bemanningsföretag. men efter avsnittet om forex så gillar jag ej denna show längre men men. fick ringt jobbet, ska jobba några timmar imorgon så hinner nog inte klippa mig men så kan det vara. har ni förresten sett att träden börjar bli gröna? underbart!! sitter mest och väntar på att M ska komma hem, ska nog börja städa också eftersom jag hade tänkt att göra det imon på dagen.


här är några av mina födelsedagspresenter. 
klocka, tunika och scarf. även halsband och armband om det syns..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar