du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 28 april 2010

back on track

usch, igår var inte min dag. hände en grej på jobbet som alltid är lika jobbig men denna gången var det värst. blir så arg och besviken på mig själv. började i nordstan men sedan behövde kungsbacka hjälp så åkte dit och jobbade de sista timmarna. som tur var så ställde min prins upp och körde både dit och hem, underbart! hitta tåget i en främmande stad (kan man kalla kungsbacka stad eller är det kommun?) är inte riktigt min grej.

idag är det iallafall skola eller ja, klockan är snart elva och jag kom precis hit. har spenderat morgonen hemma med gossip och 90210. kunde helt enkelt inte hålla mig. men nu ska jag börja plugga! hoppas på att TP ansluter snart också. känns som en soft dag som fick en bra början då jag hittade söta lappar hemma lite varstans. älska sånt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar