du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 29 april 2010

godmorgon! efter en kopp te till OTH är jag bushungrig och sjukt omotiverad inför dagens uppgifter. det diffusa kring uppsatsen tar mer plats än nånsin i mitt huvud och idag hade jag mest behövt nån med pekpinne som talar om precis vad jag skall skriva bara för att komma igång liksom. suck. jaja, kanske lite frukost kan få mig att piggna till.

jag och min prins har sovit otroligt dåligt ett par nätter nu, undrar vad det beror på? han vaknar hela tiden och jag drömmer sjuka science fiction drömmar med läskiga monster. på tal om nåt annat så har det shoppats lite de senaste dagarna! M har köpt två par chinos, laxrosa och mörkblå. och två nya somewear t-shirtar, en gul och en grön. toksnyggt! och jag hittade två supersöta tunikor på cubus, en mörkblå och en röd. superbilliga och helt underbara, oslagbar kombo!

ikväll ska vi även på dejt, middag och ståuppkomik med bland annat soran väntar på scandic rubinen :) mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar