du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 30 april 2010

typiskt

timmarna på jobbet idag gick fort med tanke på det goa gänget och att det var mycket att göra hela tiden! var lite trött efter kvällen på ruby's och detta kombinerat med lite mat gjorde mig helt utslagen på kvällen. plus att min mobil lacka ur totalt så fick låna Ms nokia iallafall.. och nu, när klockan snart är tio, då blir jag rastlös! M ska vara på jobbet vid 5 imorgon så han sover så gott medan jag, ja, vad gör jag? fan vad trist.om jag hade vart piggare förut så hade jag joinat antingen emmy eller frida och co men var verkligen totalt off så stannade hemma. får se till att det blir nåt imon istället?

nu blir det nya vampire och sedan tänkte jag somna på soffan till SATC. har även fått färgat min utväxt,just nu ser det ganska bra ut, får vänta tills det torkat mer bara för att avgöra helt :)

hoppas ni har en tjusigare valborg än mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar