du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 16 april 2010

jag överlevde den ensamma natten med både telefonsamtal och sms som väckte mig men så länge det är min prins njuter jag :) de kom iallafall fram ordentligt och med tanke på att flygen startade från norrland imorses så ska det nog inte vara några problem med att de kommer hem i tid. men visst är det otäckt med naturkatastrofer? pratade med Ms mamma igår som påpekade att tsunamis, översvämningar och andra katastrofer inte fanns när hon var yngre. tycker det ger en liten skrämmande bild om framtiden..

har precis duschat, ska bege mig bort mot hittegodscentralen och sedan jobba några timmar innan jag möter upp emmy för en fika i solen :) drömde konstigt om snö inatt så det var skönt att vakna till sol, haha. ikväll blir det lugnt med tanke på morgondagensjobb.

hoppas ni har en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar