du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 15 april 2010

godkväll. lite ändrade planer från pärlas håll ledde till en middag bestående av sushi i soffan hemma, vilket kanske var det bästa eftersom jag är trött och om möjligt ännu mer orolig. det kan inte vara bra att oroa sig så mycket.. vadan denna oro nu då? jo, den förbannade vulkanen som förstör hela Europas luftrum!!! carsten kommer troligtvis inte iväg till milano imon, kanske inte mamma till dubiln på måndag och tänk om min prins inte kommer fram ordentligt (dock åker han åt rätt håll!) eller om han inte kommer hem i tid?? magont hela helgen. tänk hur liten människan är jämfört med naturen. funderar lite på hur det skall bli på jobbet i helgen, ska ju vara på landvetter för första gången!

har fått ventilerat lite med mamma, alltid lika behövligt. hon är så klok. henne behöver jag aldrig låtsas för heller utan jag kan säga precis vad jag tycker eller känner utan att behöva oroa mig för att det ska nå någon annans öron. ibland när jag är irriterad eller ledsen så kan det sägas saker som egentligen inte borde sägas men det gör inget med mamma. är man känslosam så är man.

jobbet idag gick bra trots gårdagens program. några kunder tyckte dock att de var extremt roliga som vanligt, och som vanligt var dom inte det. pratade precis med nicke som ska komma hit efter jobbet och lämna ett  par saker så får hålla mig vaken tills dess.

har ni sett trenden inför våren med baseballjacka? nog tråkigt att jag köpte en mörkblå i new york i höstas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar