du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 13 april 2010

idag är det första dagen av 6 som skall spenderas på forex. skönt att ha mycket att göra eftersom tiden då går fort :) rätt som det är så kommer min prins hem liksom, fastän han inte ens åkt än. har fortfarande inte riktigt släppt min klumpighet angående plånboken igår men men. det går väl över när alla nya kort är på plats antar jag. hoppas den som hittade den har väldigt kul med mina grejer.. det mest irriterande är det busskort som inte ens är aktiverat!

bushungrig som vanligt, ska tvätta lite och så innan jag tar en promenad bort till jobbet. nästa vecka får jag min cykel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar