du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 7 april 2010

igår kväll så slog en tanke mig ganska hårt vilket betyder en hel natt med konstiga och aningen stressade drömmar. medges ej, medges ej, medges ej. usch, det var hemskt!

har precis vaknat till, ska käka lite frukost och sedan bege mig bort mot skolan. efter skolan ska jag träffa min mentorelev där vi ska göra en uppgift :) sedan hem till min prins och få lite ordning här hemma tror jag, typ rensa kaosbordet en gång för alla haha. även börja planera vad för typ av tavlor som behövs.. och kolla nya 90210, längtar redan!

det är typ bara en vecka tills M åker till kina. dags att börja förbereda sig mentalt för jag kommer sakna han, typ hur mycket som helst. han satt och läste på sina lappar igår om att kina ses mer och mer som ett shoppingparadis. inte alls avundsjuk! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar