du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 21 april 2010

21 april 2010

godmorgon!

idag blir jag hela 22 år, visst låter det gammalt? mamma säger ju att om det är fint väder på sin födelsedag så har man vart snäll, vilket det var i tanum där hon befinner sig och det är därför det som räknas när det är lite mulet i göteborg ;) men det börjar spricka upp här med! vanligtvis så brukar jag snooza i typ en halvtimme men idag vaknade jag innan klockan rang. måste vara nåt som är inställt sedan man blev väckt på morgonen med paket.

jag ska snart bege mig bort till skolan, och jag hoppas innerligt att min uppsatskompis håller tiden idag för jag fixar inte riktigt att bli arg, av olika skäl. idag ska jag blocka alla sådana känslor, och även ignorera oroskänslan i magen. och efter lunch är det dags för massage, så skönt (förhoppningsvis) ;) tycker det är lite obekvämt med närhet från okända människor men det var en tjej iallafall så det ska nog gå bra, haha. jag och igor skulle boka en tid samtidigt men eftersom det inte fanns bilder på tjejerna så banga han, haha! typ så var det ;)

vaknade till min pärlas fina ord, hon är underbar :) såg också att finn air (M och co åker med dom) sakta men säkert har kommit igång med ett par flygningar, hoppas att det börjar släppa!!

1 kommentar: