du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 7 april 2010

inskickad!

nu har jag skickat in min anmälan till studera inför hösten. ingen idé att lägga mer tanke på det men håll tummarna för mig, håll tummarna.. mitt förstahandsval är HRM masterprogrammet som bara har 30 platser, plus att det är nytt för iår så har ingen aning om hur många som söker.. och om det inte blir det masterprogrammet så blir det först en magister och sedan får jag läsa fristående kurser, as usual.


1. Master Programme in Human Resource Management and Labour Relations
2. Management, avancerad nivå
3. Juridik: Nätburen kurs i arbetsrätt 
4. Management, magisterkurs 
 
jag brukar alltid söka många saker bara för att vara på den säkra sidan. orolig, jag? haha.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar