du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 23 april 2010

shit, idag har jag inte gjort nåt vettigt. sov dåligt inatt med många avbrott och magont så är trött idag. borde pluggat men kan inte koncentrera mig. tänker mest på M och hur deras flyg går, och när han kommer komma hem. dom lär vara fast i finland när deras plan landar eftersom det är försenat. men som sagt, skönt att han är påväg iaf!

ska nog träffa jenny och emmy senare, vet inte om jag ska bege mig in till stan innan eller invänta jenny, men då kanske jag inte hinner byta en grej på gina. beslutsångest, haha. dags att kliva ur pyjamasen iallafall och sminka på mig fejset.  ser ut som att det är lite varmare idag med, det är bra!

och vad är ditt problem egentligen? tro skam att jag känner mig låst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar